ЦГНТБ ГМК
ГЛАВНАЯ
О БИБЛИОТЕКЕ
ПАРТНЕРЫ
ССЫЛКИ
КОНТАКТЫ
в нашем каталоге
271530
записей


Задать вопрос

Реклама

Авторские книги Стасовский Ю.Н. Хотим предложить Вам на нашем сайте книгу Стасовский Ю.Н. "Проектирование современных производств обработки металлов давлением: Учебник."
Купить здесь.


Мироненко М.А. "Менеджмент ощадливого виробництва"
Купить здесь.



Научно-технический и производственный журнал «Металлургическая и горнорудная промышленность» Единственное в Украине специализированное издание, освящающее все проблемы ГМК. Журнал имеет государственную и зарубежную сферу распространения. Главная задача журнала – рекламная поддержка передовых технологий, публикация информации о новейших научно-технических достижениях.


Интернет магазин бытовой техники и электроники. Доставка по Украине

Интернет магазин бытовой техники и электроники Mega-Mart

Профсоюз металлургов и горняков Украины

Металлургический государственный музей Украины
Инновационный центр СЛАЛЕН. Помощь изобретателям.






 
 
 


По запросу Расширенный запрос (подборка - Маркетинг) было найдено 130 записей.

Период изданий c: по


Каталог библиотеки

Вы можете заказать электронную доставку документа из фондов нашей библиотеки. Стоимость электронной доставки зависит от объема и формата запрашиваемого материала. Ознакомится с формами оплаты и стоимость можна здесь Общие вопросы.

 Страницы :  1 2 3 4 5


1.[237014]

Аналитическое описание
УДК 339.138
Н34     Малинка О.Я. Ідентифікація джерел капіталу бренду роздрібного ринку нафтопродуктів на основі "ДНК"-підходу / О.Я. Малинка, А.О. Устенко //Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Вип. 2(16).-Івано-Франківськ: ІНФТУНГ.,2017.-c.14-29. - Библиогр.: 15 назв.
Проведено комплексний аналіз джерел формування капіталу бренду роздрібного ринку світлих нафтопродуктів на основі "ДНК"-підходу, у результаті чого виділено ряд інструментів та методів , за допомогою яких можна оцінити ефект від окремих компонентів ідентичності бренду на визначеному ринковому сегменті.

Маркетинг
339.138
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


2.[220673]

Аналитическое описание
УДК 339.138
Хасан Алі Аль-Абабхен Визначення ефективності сучасної реклами / Хасан Алі Аль-Абабхен //Економічний вісник Національного гірничого університету.-2016.-№1.-c.132-137. - Бібліогр. : 10 назв.
В даній роботі дано узагальнене визначення понять "ефект від реклами" та "ефективність сучасної реклами". Визначено набір оптимальних критеріїв та методів оцінки ефективності рекламних заходів.

Маркетинг
339.138
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


3.[230285]

Аналитическое описание
УДК 339.138
Шинкаренко Н.В. Модель процесу прийняття рішення щодо участі промислового підприємства у виставці з урахуванням споживчого попиту / Н.В. Шинкаренко //Економічний вісник Національного гірничого університету.-2016.-№4.-c.148-155. - Бібліогр. : 18 назв.
Розроблено оптимізаційну економіко-математичну модель та алгоритм економіко-математичного моделювання.

Маркетинг
339.138
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


4.[70182]

Аналитическое описание
УДК 338
Е90     Сагайдак М.П. Побудова графічної моделі потенціалу внутрішнього маркетингу підприємства сфери послуг / Сагайдак М.П. //Ефективні соціально-економічні механізми розвитку в умовах кризового стану: зарубіжний та вітчизняний досвід : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (27-28 трав. 2015 р., м. Миколаїв).-Дніпропетровськ: НГУ.,2015.-c.16-20. - Бібліогр. : 3 назви

Маркетинг
338
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


5.[129691]

Аналитическое описание
УДК 339.138
Стимуляция рынка за счет Промышленности 4.0 и функциональных поверхностей / пер. с нем. яз. //Stahl und Eisen.-Dusseldorf : Stahleisen.,2015.-№3.-c.82-85
В 2015 году на самой важной промышленной выставке мира в г.Ганновер представлены актуальные тенденции. Наряду с инновациями в автоматизации продемонстрированы первые примеры "четвертой промышленной революции" Промышленность 4.0.

Маркетинг
339.138
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


6.[212776]

Аналитическое описание
УДК 339.138
Пшенников В.В. Как расти в условиях кризиса / В.В. Пшенников //Методы менеджмента качества.-2015.-№3.-c.6-11
В статье предложена модель устойчивого прибыльного роста или как расти в условиях кризиса

Маркетинг
339.138
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


7.[216398]

Аналитическое описание
УДК 339.138
Педько І.А. Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємств / І.А. Педько //Економічний вісник Національного гірничого університету.-2015.-№3.-c.110-117. - Бібліогр. : 8 назв
У статті розглянуті концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем промислових підприємств

Маркетинг
339.138
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


8.[218023]

Аналитическое описание
УДК 338
Е90     Гелевачук З.Й. Цільові маркетингові орієнтири розвитку гірничо-збагачувальних комбінатів на галузевому ринку / Гелевачук З.Й. //Ефективні соціально-економічні механізми розвитку в умовах кризового стану: зарубіжний та вітчизняний досвід : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (27-28 трав. 2015 р., м. Миколаїв).-Дніпропетровськ: НГУ.,2015.-c.50-52. - Бібліогр. : 2 назви

Маркетинг
338
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


9.[218024]

Аналитическое описание
УДК 338
Е90     Потупало Н.В. Роль ключових факторів успіху в маркетинговому стратегічному управлінні підприємством / Потупало Н.В. //Ефективні соціально-економічні механізми розвитку в умовах кризового стану: зарубіжний та вітчизняний досвід : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (27-28 трав. 2015 р., м. Миколаїв).-Дніпропетровськ: НГУ.,2015.-c.55-57. - Бібліогр. : 4 назви

Маркетинг
338
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


10.[208609]

Аналитическое описание
УДК 330
Пилипенко Г.М. Інновації та ринкова влада : дослідження взаємозв'язку на ринку телекомунікаційних послуг / Г.М. Пилипенко //Економічний Вісник Національного гірничого університету: науковий журнал.-Дніпропетровськ: НГУ.,2014.-№4(48).-c.161-166
В статті на основі кругового міста С. Салопа проаналізовано механізми взаємозв'язку продуктових інновацій і ринкової влади

Маркетинг
330
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


11.[192174]

Аналитическое описание
УДК 338
Ф79     Трішкіна Н.І. Концептуальні основи компетентності прийняття рішень на підприємстві / Трішкіна Н.І. //Формування та використання виробничого потенціалу економіки країн СНД та ЄС: матеріали Міжнарод. наук.-практ. конф. (15 травня 2013 р., м. Черкаси).-Дн-ськ.,2013.-c.72-73

Маркетинг
338
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


12.[163556]

Книга
УДК 339.138
К66     Корж, М.В. Формування системи інноваційного розвитку глобалізованої економіки на основі управління маркетинговим механізмом. Теорія і практика: монографія / М.В. Корж.-Краматорськ: ДДМА,2012.-591 c.

Маркетинг
339.138+334.75.001.76+338+339.9+338.5
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


13.[184273]

Аналитическое описание
УДК 658.8
Яцентюк С.В. СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ БРЕНД - АРХІТЕКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА: СВІТОВИЙ ДОСВІД Й УКРАЇНСЬКА ПРАКТИКА / С.В. Яцентюк //Економічний вісник національного гірничого університету.-Дніпропетровськ.,2012.-№1.-c.110-116
Розглянуто основні форми, підходи і методи формування й реалізації бренд-архітектури підприємств

Маркетинг
658.8
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


14.[184274]

Аналитическое описание
УДК 658.8
Гайдукович Д.С. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВ УКРАЇНИ / Д.С. Гайдукович //Економічний вісник національного гірничого університету.-Дніпропетровськ.,2012.-№1.-c.117-122
У статті запропоновано методику оцінки конкурентоспроможності банківських установ на основі оцінки ефективності їх маркетингового комплексу

Маркетинг
658.8
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


15.[184275]

Аналитическое описание
УДК 338:37:658
Іляшенко А.Х. ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ / А.Х. Іляшенко //Економічний вісник національного гірничого університету.-Дніпропетровськ.,2012.-№1.-c.123-128
Досліджується спрямованість інноваційної стратегії освітньої діяльності ВНЗ

Маркетинг
338:37:658
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


16.[130977]

Книга
УДК 339
К66     Корж М.В. Промисловий маркетинг: Навчальний посібник.-Краматорськ: ДДМА,2011.-320 c.

Маркетинг
339.138(07)+658(07)+339.14(07)+339.13(07)+336.76(07)+659(07)+338.5(07)
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


17.[152936]

Книга
УДК 339
К66     Корж М.В. Маркетинг. Теорія і практика: Модуль 1. Сучасна концепція маркетингу: Навчальний посібник.-Краматорськ: ДДМА,2011.-180 c.

Маркетинг
339.138(07)
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


18.[157112]

Книга
УДК 339
К66     Корж М.В. Маркетинг. Теорія і практика: Модуль 2. Маркетингова політика на підприємстві: навчальний посібник.-Краматорськ: ДДМА,2011.-180 c.

Маркетинг
339.138(07)
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


19.[157451]

Книга
УДК 658 СП
П87     Птащенко, О.В. Маркетингова підтримка товарної інноваційної політики промислових підприємств: Автореферат дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.: Спец. 08.00.03 - економіка та управління національним господарством / О.В. Птащенко.-Харків: ХНЕУ,2011.-20 c.

Маркетинг
658:334.75.001.76
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


20.[165214]

Аналитическое описание
УДК 621
В 38     Жуков С. А. Еволюція розвитку маркетингу та періодизація маркетингової системи підприємств в Україні / Жуков С. А. //Вісник Донбаської державної машинобудівної академії : збірник наукових праць.-Краматорськ.,2011.-№3(24).-c.97-102
Проаналізовано еволюційний розвиток маркетингу в царській Росії, радянській і незалежній Україні, а також зроблено прогноз щодо подальшого еволюційного поступу маркетингової думки в Україні.

Маркетинг
621
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


21.[165259]

Аналитическое описание
УДК 621
В 38     Тельнова А. В. Организация подсистемы маркетинга в системе финансового менеджмента предприятия / Тельнова А. В. //Вісник Донбаської державної машинобудівної академії : збірник наукових праць.-Краматорськ.,2011.-№3(24).-c.267-271
Проведен анализ отечественной базы маркетингового управления на предприятии.

Маркетинг
621
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


22.[165666]

Аналитическое описание
УДК 339.187
Приходский В.Е. Бизнес MLM: достоинства и недостатки / Приходский В.Е. //Череповецкие научные чтения - 2010: материалы Всероссийской научно-практической конференции (3 ноября 2010 г.), ч. 3.-Череповец.,2011.-c.218-221

Маркетинг
339.187
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


23.[124923]

Книга
УДК 33
К66     Корж М.В. Стратегія міжнародного маркетингу. Теорія і практика: Монографія.-Краматорськ: ДДМА,2010.-360 c.

Маркетинг
339.138+339.5+339.72+339.9
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


24.[117745]

Книга
УДК 339
М16     Макогон Ю.В., Корж М.В. Маркетингова політика в системі управління конкурентоспроможністю промислової продукції: Монографія.-Краматорськ: ДДМА,2009.-244 c.

Маркетинг
339.138+338+658.6/.9
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


25.[197153]

Аналитическое описание
УДК 338
П78     Фоломкіна І.С. Специфіка стратегічного маркетингового потенціалу підприємства та особливості його оцінки / Фоломкіна І.С. //Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 28-30 трав., 2009 р., м. Дн-ськ. - Т.1.-Дніпропетровськ.,2009.-c.224-225

Маркетинг
338
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


26.[197168]

Аналитическое описание
УДК 338
П78     Попова Н.А. Прямой маркетинг как эффективный инструмент маркетинговых коммуникаций / Попова Н.А. //Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 28-30 трав., 2009 р., м. Дн-ськ. - Т.1.-Дніпропетровськ.,2009.-c.241-243

Маркетинг
338
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


27.[117833]

Книга
УДК 339
К66     Корж М.В. Маркетинговый механизм в условиях глобализации. Теория и практика: Монография.-Краматорск: ДГМА,2008.-340 c.

Маркетинг
339.138
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


28.[128483]

Аналитическое описание
УДК 339.138
Воеводина С. Инструменты промышленного маркетинга для производственных предприятий. //Оборудование. Технический альманах.-2008.-№1.-c.4-7
В данной статье рассмотрены маркетинговые исследования, которые проводятся по различным направлениям производственной кооперации. В ходе исследования осуществляется сбор и аналитическая обработка информации по базовым производственным процессам ( литье стали, литье чугуна, обработка металлов резанием и др.), а также по важнейшим факторам производства- цене рабочей силы, электроэнергии, аренды производственных помещений .

Маркетинг
339.138
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


29.[1826]

Книга [Фонд библиотеки Алчевск]
УДК 339,138
Гірченко Т.Д., Дубовик О.В. Маркетинг.-Київ: Центр навчальної літератури,2007.-255 c.
Посібник дозволяє читачам опанувати основи соціально-етичного маркетингу, зрозуміти його функції та інструментарій впливу на споживачів, виробити ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності, ознойомлює із процесом розробляння доцільного комплексу маркетингу на основі результатів дослідження, яка охоплює товарну, цінову, збутову та комунікаційну політики.

Маркетинг
339,138 Г51
______________________________
Инв.N :
67956
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


30.[22526]

Книга
УДК 339.138
Е70     Еремин, В.Н. Маркетинг: основы и маркетинг информации: учебник: ЭБ / В.Н. Еремин.-М: КНОРУС,2006.-656 c.

Маркетинг
339.138(07)
______________________________
Заявка на электронную доставкуЗаказать электронную доставку документа | Заказать перевод


 Страницы :  1 2 3 4 5

Расширенный поиск РАСШИРЕННЫЙ ПОИСК

Переводы ПЕРЕВОДЫ

Подборки ПОДБОРКИ

Фонд книг ЦГНТБ ГМК Украины КНИГИ

Фонд аналитических описаний ЦГНТБ ГМК Украины АНАЛИТИЧЕСКИЕ ОПИСАНИЯ

Фонд стандартов ЦГНТБ ГМК Украины СТАНДАРТЫ

Фонд патентов ЦГНТБ ГМК Украины ПАТЕНТЫ



Реклама

ГЛАВНАЯ    О БИБЛИОТЕКЕ    ПАРТНЕРЫ    ССЫЛКИ    КОНТАКТЫ   
Copyrights © ЦГНТБ ГМК Украины 2000-2019
Design and programming by Lemaryn