Список знайдених записів в каталогі по тематичній підбірці "Маркетинг" : 140
УДК 658
Шуміло Я.М. Концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств / Я.М. Шуміло //Економіка промисловості.-2022.-№1.-c.103-117Досліджено методичні підходи та запропоновано концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств, які передбачають виявлення рефлексивних складових поведінки споживачів у процесі прийняття рішення про придбання продуктів, формування та реалізацію рефлексивних керуючих впливів.
Маркетинг
658
УДК 339.138
Лістрова О.С. Інструменти інноваційного маркетингу готельного господарства / О.С. Лістрова, О.О. Матвієнко, Т.В. Соломина //Економічний вісник Національного гірничого універсистету.-2020.-№2.-c.105-114. - Библиогр.: 14 назв.Стаття присвячена вивченню інструментів інноваційного маркетингу і застосуванню їх у готельному бізнесі.
Маркетинг
339.138
УДК 339.138
Яцентюк С. В. Вплив атрибутів оренду на формування його цільового іміджу у нових ринкових та технологічних умовах / С. В. Яцентюк //Економічний вісник Національного гірничого університету.-2020.-№1.-c.187-196. - Библиогр.: 23 назв.Виділити та представити актуальне значення і вплив ключових атрибутів бренду на процес формування і досягнення його необхідного цільового іміджу на основі аналізу наявної діяльності з бренд-менеджменту підприємств, а також, дослідити актуальну практику брендингу в аспекті організації і розвитку ключових атрибутів бренду в сучасних умовах перманентних змін, зламу старого формату системи суспільних комунікацій, розвитку існуючих і появі нових споживчих трендів, швидкій динаміці і пертурбації запитів нових поколінь стейкхолдерів брендів.
Маркетинг
339.138
УДК 339
Нєвєнченко, А.І. Маркетинг у туризмі: навчальний посібник / А.І. Нєвєнченко.-Івано-Франківськ: ІФНТУНГ,2018.-244 c.
Цена: 181 грн.
Маркетинг
339.138(07)
УДК 339.138
Ратинський, В.В. Удосконалення маркетингового інструментарію ресурсозбереження підприємства: ЭБ / В.В. Ратинський.-Тернопіль: ФОП Паляниця В.А.,2018.-301 c.
Цена: б.ц.
Маркетинг
339.138
УДК 339.138
Малинка О.Я. Ідентифікація джерел капіталу бренду роздрібного ринку нафтопродуктів на основі "ДНК"-підходу / О.Я. Малинка, А.О. Устенко //Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Вип. 2(16).-Івано-Франківськ: ІНФТУНГ.,2017.-c.14-29. - Библиогр.: 15 назв.Проведено комплексний аналіз джерел формування капіталу бренду роздрібного ринку світлих нафтопродуктів на основі "ДНК"-підходу, у результаті чого виділено ряд інструментів та методів , за допомогою яких можна оцінити ефект від окремих компонентів ідентичності бренду на визначеному ринковому сегменті.
Маркетинг
339.138
УДК 339.138
Хасан Алі Аль-Абабхен Визначення ефективності сучасної реклами / Хасан Алі Аль-Абабхен //Економічний вісник Національного гірничого університету.-2016.-№1.-c.132-137. - Бібліогр. : 10 назв.В даній роботі дано узагальнене визначення понять "ефект від реклами" та "ефективність сучасної реклами". Визначено набір оптимальних критеріїв та методів оцінки ефективності рекламних заходів.
Маркетинг
339.138
УДК 339.138
Шинкаренко Н.В. Модель процесу прийняття рішення щодо участі промислового підприємства у виставці з урахуванням споживчого попиту / Н.В. Шинкаренко //Економічний вісник Національного гірничого університету.-2016.-№4.-c.148-155. - Бібліогр. : 18 назв.Розроблено оптимізаційну економіко-математичну модель та алгоритм економіко-математичного моделювання.
Маркетинг
339.138
УДК 338
Сагайдак М.П. Побудова графічної моделі потенціалу внутрішнього маркетингу підприємства сфери послуг / Сагайдак М.П. //Ефективні соціально-економічні механізми розвитку в умовах кризового стану: зарубіжний та вітчизняний досвід : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (27-28 трав. 2015 р., м. Миколаїв).-Дніпропетровськ: НГУ.,2015.-c.16-20. - Бібліогр. : 3 назви
Маркетинг
338
УДК 339.138
Стимуляция рынка за счет Промышленности 4.0 и функциональных поверхностей / пер. с нем. яз. //Stahl und Eisen.-Dusseldorf : Stahleisen.,2015.-№3.-c.82-85В 2015 году на самой важной промышленной выставке мира в г.Ганновер представлены актуальные тенденции. Наряду с инновациями в автоматизации продемонстрированы первые примеры "четвертой промышленной революции" Промышленность 4.0.
Маркетинг
339.138
УДК 339.138
Пшенников В.В. Как расти в условиях кризиса / В.В. Пшенников //Методы менеджмента качества.-2015.-№3.-c.6-11В статье предложена модель устойчивого прибыльного роста или как расти в условиях кризиса
Маркетинг
339.138
УДК 339.138
Педько І.А. Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємств / І.А. Педько //Економічний вісник Національного гірничого університету.-2015.-№3.-c.110-117. - Бібліогр. : 8 назвУ статті розглянуті концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем промислових підприємств
Маркетинг
339.138
УДК 338
Гелевачук З.Й. Цільові маркетингові орієнтири розвитку гірничо-збагачувальних комбінатів на галузевому ринку / Гелевачук З.Й. //Ефективні соціально-економічні механізми розвитку в умовах кризового стану: зарубіжний та вітчизняний досвід : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (27-28 трав. 2015 р., м. Миколаїв).-Дніпропетровськ: НГУ.,2015.-c.50-52. - Бібліогр. : 2 назви
Маркетинг
338
УДК 338
Потупало Н.В. Роль ключових факторів успіху в маркетинговому стратегічному управлінні підприємством / Потупало Н.В. //Ефективні соціально-економічні механізми розвитку в умовах кризового стану: зарубіжний та вітчизняний досвід : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (27-28 трав. 2015 р., м. Миколаїв).-Дніпропетровськ: НГУ.,2015.-c.55-57. - Бібліогр. : 4 назви
Маркетинг
338
УДК 330
Пилипенко Г.М. Інновації та ринкова влада : дослідження взаємозв'язку на ринку телекомунікаційних послуг / Г.М. Пилипенко //Економічний Вісник Національного гірничого університету: науковий журнал.-Дніпропетровськ: НГУ.,2014.-№4(48).-c.161-166В статті на основі кругового міста С. Салопа проаналізовано механізми взаємозв'язку продуктових інновацій і ринкової влади
Маркетинг
330
УДК 338
Трішкіна Н.І. Концептуальні основи компетентності прийняття рішень на підприємстві / Трішкіна Н.І. //Формування та використання виробничого потенціалу економіки країн СНД та ЄС: матеріали Міжнарод. наук.-практ. конф. (15 травня 2013 р., м. Черкаси).-Дн-ськ.,2013.-c.72-73
Маркетинг
338
УДК 339.138
Корж, М.В. Формування системи інноваційного розвитку глобалізованої економіки на основі управління маркетинговим механізмом. Теорія і практика: монографія / М.В. Корж.-Краматорськ: ДДМА,2012.-591 c.
Цена: 206 грн.
Маркетинг
339.138+334.75.001.76+338+339.9+338.5
УДК 658.8
Яцентюк С.В. СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ БРЕНД - АРХІТЕКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА: СВІТОВИЙ ДОСВІД Й УКРАЇНСЬКА ПРАКТИКА / С.В. Яцентюк //Економічний вісник національного гірничого університету.-Дніпропетровськ.,2012.-№1.-c.110-116Розглянуто основні форми, підходи і методи формування й реалізації бренд-архітектури підприємств
Маркетинг
658.8
УДК 658.8
Гайдукович Д.С. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВ УКРАЇНИ / Д.С. Гайдукович //Економічний вісник національного гірничого університету.-Дніпропетровськ.,2012.-№1.-c.117-122У статті запропоновано методику оцінки конкурентоспроможності банківських установ на основі оцінки ефективності їх маркетингового комплексу
Маркетинг
658.8
УДК 338:37:658
Іляшенко А.Х. ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ / А.Х. Іляшенко //Економічний вісник національного гірничого університету.-Дніпропетровськ.,2012.-№1.-c.123-128Досліджується спрямованість інноваційної стратегії освітньої діяльності ВНЗ
Маркетинг
338:37:658
УДК 339
Корж М.В. Промисловий маркетинг: Навчальний посібник.-Краматорськ: ДДМА,2011.-320 c.
Цена: 128 грн.
Маркетинг
339.138(07)+658(07)+339.14(07)+339.13(07)+336.76(07)+659(07)+338.5(07)
УДК 339
Корж М.В. Маркетинг. Теорія і практика: Модуль 1. Сучасна концепція маркетингу: Навчальний посібник.-Краматорськ: ДДМА,2011.-180 c.
Цена: 72 грн.
Маркетинг
339.138(07)
УДК 339
Корж М.В. Маркетинг. Теорія і практика: Модуль 2. Маркетингова політика на підприємстві: навчальний посібник.-Краматорськ: ДДМА,2011.-180 c.
Цена: 72 грн.
Маркетинг
339.138(07)
УДК 658 СП
Птащенко, О.В. Маркетингова підтримка товарної інноваційної політики промислових підприємств: Автореферат дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.: Спец. 08.00.03 - економіка та управління національним господарством / О.В. Птащенко.-Харків: ХНЕУ,2011.-20 c.
Цена: Б.ц.
Маркетинг
658:334.75.001.76
УДК 621
Жуков С. А. Еволюція розвитку маркетингу та періодизація маркетингової системи підприємств в Україні / Жуков С. А. //Вісник Донбаської державної машинобудівної академії : збірник наукових праць.-Краматорськ.,2011.-№3(24).-c.97-102Проаналізовано еволюційний розвиток маркетингу в царській Росії, радянській і незалежній Україні, а також зроблено прогноз щодо подальшого еволюційного поступу маркетингової думки в Україні.
Маркетинг
621
УДК 621
Тельнова А. В. Организация подсистемы маркетинга в системе финансового менеджмента предприятия / Тельнова А. В. //Вісник Донбаської державної машинобудівної академії : збірник наукових праць.-Краматорськ.,2011.-№3(24).-c.267-271Проведен анализ отечественной базы маркетингового управления на предприятии.
Маркетинг
621
УДК 339.187
Приходский В.Е. Бизнес MLM: достоинства и недостатки / Приходский В.Е. //Череповецкие научные чтения - 2010: материалы Всероссийской научно-практической конференции (3 ноября 2010 г.), ч. 3.-Череповец.,2011.-c.218-221
Маркетинг
339.187
УДК 658
Шашко, В.О. Операційний менеджмент: навчальний посібник: ЭБ / В.О. Шашко, І.П. Фоміченко.-Краматорськ: ДДМА,2011.-162 c.
Цена: б.ц.
Маркетинг
658.51.014(07)
УДК 33
Корж М.В. Стратегія міжнародного маркетингу. Теорія і практика: Монографія.-Краматорськ: ДДМА,2010.-360 c.
Цена: 144 грн.
Маркетинг
339.138+339.5+339.72+339.9
УДК 339
Макогон Ю.В., Корж М.В. Маркетингова політика в системі управління конкурентоспроможністю промислової продукції: Монографія.-Краматорськ: ДДМА,2009.-244 c.
Цена: 122 грн.
Маркетинг
339.138+338+658.6/.9